ღ웃برای من از دل شکسته نگو 웃ღ

웃ღدل تنگی های آجی لیلا ღ웃

 

برای من از دل شکسته نگو

که دلی دارم شکسته تر از سکوت

شکسته از درد

شکسته از زخم

شکسته از تنهایی




نظرات شما عزیزان:

morteza
ساعت19:37---16 آذر 1390
سلام وب جالبی دارید
من دارم یک وبلاگ گروهی با موضوع رمان راه میندازم اگه شما هم میتوانید رمان بنویسید یا از سایت های دیگر کپی کنید میتوانید یکی از مدیران سایت باشید برای اعلام آمادگی به یکی از سایت های زیر بروید و در بخش نظرات اعلام کنید

www.roman.civ.ir

www.roman.fay.ir

www.pinkroman.mihanblog.com


رضا
ساعت12:01---16 آذر 1390


عطیه
ساعت0:40---16 آذر 1390
وقتـــــــــــــــــــــــــی آن دخـــــتر بچه چـــــــــتر کوچکش را به طــــــــــــــرف من که سه ســـــــاعت بود در زیر بــــــــــــــاران منتظرت بـــــــودم دراز کــــــــــــرد تازه فهــــــــــــمیدم چقـــــــــــــدر بی ارزشی...!

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 16 آذر 1390برچسب:,ساعت 1:27 توسط آجی لیلا| |

Design By : Mihantheme